W dniu 10 października 2018 r. w sali szkoleniowej w budynku siedziby LGD Gościnna Wielkopolska odbyło się szkolenie nt. przygotowania wniosku o płatność, które skierowane było do beneficjentów, którzy podpisali umowę w ramach naboru nr 13/2017 ,,Zakładanie działalności gospodarczej związanej z produkcją i/lub przetwarzaniem i/lub sprzedażą lokalnych produktów żywnościowych". Szkolenie skierowane było również do beneficjentów z grup defaworyzowanych: kobiet i osób w wieku 50+, którzy złożyli wnioski w ww. naborze. Uczestniczka szkolenia została przeszkolona w zakresie wypełniania wniosku o płatność oraz została poinformowana o zasadach korzystania z doradztwa świadczonego przez pracowników biura LGD. Celem szkolenia było też uzyskanie informacji zwrotnej nt. poziomu zrozumienia zasad przygotowania wniosku o płatność, a także na temat stosowanych procedur oraz funkcjonowania organów i biura LGD. Szkolenie poprowadzili pracownicy biura LGD Bernadeta Listwoń i Szymon Jakubowski.